Fredag Kväll / Återblickar

Hej hopp gummisnopp.

Igår (torsdag) var det en väldigt lång dag.
Jag, Erica & Elin slutade halv sex för vi hade bild som elevens val.
Men man är ledig varannan gång och alla grejerna som man kan välja mellan är så tråkiga.
Men det gick ganska snabbt ändå, man skulle rita av saker på ett museum i stan.
Sen när vi slutade mötte jag mamma & syster i t-centralen, vi skulle gå på nån musikal.
Den var helt okej, men jag tycker fan alla musikaler är så töntiga på nått sätt.
Liksom helt plötsligt börjar dom sjunga som om det var värsta normalt. Dom sjunger lite för mycket,haha.
Den där grejen slutade runt 11 så var hemma igen vid 12 typ. Somnade ett tag efter jag kom hem.

Idag så började de med att vi hade SO, men läraren var sjuk så vi hade nån jobbig vikarie. Men då hann jag plugga på NO:n läxan lite eftersom jag inte hunnit göra den på torsdagen. Sen hade vi NO och lunch och blablabla. På matten fick vi jobba ute för det var så bra väder, så det blev inte så mycket jobb. Men sol och musik. Sen hade vi idrott och vi körde fotboll, men det blev så sjukt varmt där inne. Sista lektionen var engelska, sen när jag skulle dra hem träffade jag Felicia och sen hittade jag mina nycklar, fett glad! Sen tog vi en glass vid cafeet och sen åkte jag hem. Direkt när jag var hemma skulle vi typ åka till fotbollsmatchen i Barkarby. Vi vann med 4-0 och jag gjorde mål, det kändes bra. Våran andra match i sanktan. Nu kollar jag på ExtraExtra, det är riktig kul faktiskt. Bästa citatet "Det var nästan löjligt hur fort.. jag kom" hahaha. Eller "Hey, jag kommer från Mora din jävla hora!" 

image30 image31 image33 image40
glada bilder på matten . (:

Den här helgens planer är väl att imorgon åka till stan med Isabella, Marina & Maja.
Ska handla upp mina presentkort och köpa en jacka från GinaTricot, kanske ett par skor också.
Men skriver mer om det sen.
Sen kanske jag ska träffa evelina , och dela ut reklam på söndagen med bells.
Nästa vecka blir väldigt skön, går bara i skolan på måndan sen är jag ledig resten av veckan! Längtar dit som fan.

Nu ska jag kolla på film I Think.
Simma lugnt, kramar. / J

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

hejhej jag tycker jätte mycke om din blogg.
och jag älskar din kläd stil och allt med dig,
jag skulle jätte gärna vilja vara som dig !
DU ÄR SÅÅÅÅÅÅ COOL
puss hej älskar dig / din söta beundrare

2008-05-05 @ 13:34:24
Postat av: Johanna

HAHAHA. vad glad jag blir :)

men jag vet vem du är vettu !

2008-08-18 @ 00:50:08
URL: http://johannada.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0