Lördag - dag i stan.

hallojsan.
Nu kom jag hem från stan & k:fem för ett tag sen, tyvärr blev det inte lika mycket köpt som jag önskat.
Jackan jag ville ha var slut. Och ville inte köpa något som var onödigt, bara för att köpa någonting liksom. Så det blir väl mer shopping i veckan, möjligtvis imorgon. Det kom en härlig mängd regn också när vi var påväg till Cafeét. Men solning, shorts, ett linne och gott fika med dom bästa blev det iallfall. 
[ bilder nedanför. shorts från SALT, linne från MANGO ]

 image36 image38

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske ska ut senare.
Har köpt Ben&Jerrys maha, men får försöka att inte äta upp hela paketet själv (a)

image39

skriver mer imorgon om jag har tid, ha en bra lördag .. <3


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0