Måndag kväll.

Hejsan!
Nu sitter jag här lite stressad.
Mitt program "Cashmere Maffia" börjar typ om 4 minuter.Men här kommer exakt hela min dag, haha. Men jag blir så trött på att ingen kommenterar, det blir mycket roligare då. (:

Jag steg upp halv åtta idag, gjorde iordning mig och kunde inte bestämma vad jag skulle ha på mig. Men tillslut blev det svarta tights, svarta korta shorts, grönt linne och min nya stora tjocktröja. Det var ganska varmt ute idag, även fast det inte var någon sol bara mest moln. Aja, sen första lektionen hade vi klassråd, vi pratade om.. hm kommer inte ihåg haha. Eller jo juste, vi kollade på en film om rökning sen skulle vi diskutera det. Det var en tjej i min klass som bara "Men vad gör man om typ ens kompisar hotar med att spöa upp en om man inte röker". Liksom vad är det för kompisar igentligen ?! Men sen skulle iallafall alla sjuor samlas i aulan, rektorn hållde ett väldigt fint tal om att det är massor som har snott saker från varandra på skolan och han var väldigt arg för det. Sen hade vi NO, men förstår verkligen inte mycket - och det gör inte saken bättre att de är på engelska, men jag förstod lite mer än vanligt faktiskt.

Efter det var de lunch och lunchen bestod av pyttipanna med små köttbullar i, kanske inte låter så gott men det var helt okej, när vi hade ätit klart gick jag Marina & Mattias till ICA och köpte lite saker - usch mådde fan illa efter det. Sen hade vi svenska med Simon Jonsson, han är väldigt skumm haha. Vi hållde på med retorik, det var ganska kul faktiskt. Sen blev det engelska med en cpvikarie och sista lektionen var franska - fick tillbaka provet från förut. Jag fick 30,5 av 35 - det va väl bra tycker jag. I slutet av lektionen ringde Nicolina så jag smög ut, och hennes bussremsa räckte tydligen inte så jag var tvungen att åka ända till henne på Ekerö *FAN*, nej jag skojar bara. Det var väldig mysigt, vi köpte Ben&Jerrys, ostbågar sen hade vi med oss saft och morötter också. Kalla oss fettoungar, jag vet de haha! Men vi hade ju morötter också. Anyway vi satte oss vid ekebyhov eller vad det heter, vi var helt ensamma där så det var skönt. Vi lyssnade på musik med mina högtalare också och snurrade runt som fan, tog massa foton och snackade lite skit. De måste sett lite roligt ut när vi snurra runt där, tihi. Nicolina Bagge är världens sötaste person förstår ni <3 Sen åkte jag hem och nu är jag hemma. Imorgon ska jag och Marina till Isabellas skola eftersom vi är lediga, vi måste typ sköta oss ordentligt och inte snacka på lekionerna för då blir dom andra störda tydligen men jag hoppas vi klarar det ändå. Ops nu har jag missat 10 minuter av programmet, inte för att de är det allra bästa programmet men ändå.

image45

TJINGELING ! ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0