Sammanfattning

Det blir många inlägg idag, är på blogghumör helt enkelt haha.
Det blev ännumer shopping idag när jag var i kista. Gick direkt in på Gina Tricot och hitta tusentals snygga kläder som jag raffa åt mig, men tyvärr kunde jag ju inte köpa allt (a). Men det blev iallafall min kära vita jacka som var slut överallt annars, en stor tjocktröja som var på rea, och en übersöt blommigt linne - Sammanlagt 500kr. Måste ju självklart lägga in bilderna här så ser ni :
image42

image41

image43



Efter Kista åkte vi och titta på en lägenhet i Solna, men usch nej där vill jag inte bo.
Det är så långt ifrån allting och området var inte så fint heller. Som tur var hållde mamma med mig också så det blir ingenting mer med det. Sen har jag bestämt med nico att vi ska på picknick imorn om det är fint väder, jag hoppas det! Kollade en stund på parlamentet också, det var väl helt okej bra.

Jag är inte så deprimerad för att det är skola imorgon heller för det är ju ända dagen jag går i veckan. Men dagen har varit en ganska bra söndag - shoppingglad! Kanske tittar på någon film nu, känner mig inte så trött.
Hoppas ni haft en bra helg ? Ciao Ciao. / J <3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0