Slappkväll och trög dator.

Asså jag får damp på min dator. Den är hyperseg! Men hoppas det funkar att lägga in ett inlägg nu.
Aja nu har jag sett klart på Ugly Betty & Desperate housewives , med pizza *uuuusch* hatar pizza, undrar varför jag äter det. Haha, men ska sluta. Men asså är det någon som inte älskar dom programmen - om inte, kommentera och skriv, haha. Inte för att det kanske är någon som läser min blogg men bra att någon har kul iallafall som jag brukar säga. Min humor, haha. Som på franska lektonen när Lorianne står och babblar på när nästan ingen lyssnar på henne - då är det ju bra att någon har kul iallfall.

Är skitrött nu och jag upptäckte att vi hade svenskaglosor till imorn, så måste plugga egentligen.
Men som tur är har vi sovmorgon imorn så jag kanske hinner plugga lite på morgonen istället.
Måste också fixa lite mer på bloggen med bilder och så, men har aldrig tid. Ska försöka komma ihåg det iaf!

Men godnatt. Vi får se om jag hinner blogga imorgon, har fotbollsträning x2. Kramar / Johanna . <3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0