Det som har hänt

Hallå alla bloggläsare!
Det blev inget inlägg igår då, men hade ingen tid knappt. Hade fotbollsträning och sen blev det ju top model finalen! Och så hann jag med att tjafsa med pappa, som vanligt.. menmen fotbollsträningen kändes fett bra, det kände liksom härligt att träna, ibland blir det så - medans andra dagar är man inte alls på humör.
Gick upp lite tidigare idag, kommer inte ihåg riktigt varför bara kände för att ha mycke tid på mig idag på morgonen.
Satte på mig mjukisbyxor, linne & en kofta för att de var på ett sånt humör jag kände mig, haha.
Vi hade franska, sen hade vi matte och jag fick en stjärna av Nils *stolt* tihi. Om jag inte sagt de, så samlar alla i sjuan stjärnor, om man är duktig på lektionen så får man stjärna, och dom 5 som fått mest stjärnor i klassen får åka till gröna lund. Så jag kämpar vidare! På idrotten hade vi orientering, vilket jag hatar mest av allt. Jag menar, vem gör inte de egentligen? Men jag Anna w, Marina & Nora försvann någonstans i skogen, vi skulle hitta en kontroll sen joggade vi lite och sen var vi borta, men vi kom ändå tillbaka i tid. Haha det var lite kul!
Ja och efter lunchen åkte våran klass till kungsträdgården för att gå på en synagoga, har inga direkt synpunkter på de. Man fick lyssna på när en tant berättade lite om judedom och synagogan, något sånt iallafall. Sen slutade vi där i stan. Hade egentligen viljat stanna kvar där efter men min mamma tvinga mig att följa med och kolla på ett radhus i Stenhamra, i Stenhamra?! Typ hur lång bort som helst, det skulle fan ta en timma för mig att åka till skolan då, och långt ifrån stan och allt. Men det blir inget av med de som tur var, lyckades övertala mamma varför vi inte skulle bo där

Och nu sitter jag här och har precis pluggat ganska mycket på NO:n till provet imorgon, det känns ganska bra men vi får väl se hur det går. Nu måste jag slå en pling till Tove om hon svarar nu!

you know you love me, xoxo johanna. ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0