En vanlig måndag.

Den här dagen har varit ganska jobbig, men ändå bra på nåt sätt - En vanlig måndag helt enkelt, förutom att vi började lite senare eftersom vi inte hade något klassråd.
Imorse var jag jättejättetrött alltså. Mamma väckte mig en timma tidigare, blev sjukt sur men somnade om och sen när jag väcktes igen var jag helt död nästan. Men efter ett tag orkade jag gå upp ur sängen, blev också lagom sur på att de inte finns någon god frukost så jag fick äta chokladflingor, nej inte de nyttigaste direkt.
På NO:n gick vi egenom vad vi ska kunna på provet på fredag, och jag & Marina bestämde oss för att vi ska plugga imorgon efter plugget, jag ska plugga SOM IN I HELVETE! haha. För jag fattar verkligen ingenting av de vi ska ha prov på så hon får hjälpa mig, men jag blir glad bara jag får godtjänt. Sen hade vi lunch, vi gick till kafeterian och sen ut men det var ganska kallt ute så vi gick in igen. O.s.v , lyckades att överleva dagen iallafall det var dagens mål!
Sen tog jag bussen hem för orkade inte göra något, är fortfarande lite trött efter helgen. Så jag har kollat på VÄNNER en stund och vi ska beställa pizza snart. Kände bara att jag var sugen på det, men ibland när jag är de brukar jag ändå bli äcklad sen, men jaja. 

DAGENS KLÄDVAL

 image97  
T-shirt med tryck från Zara
Mörlblåa jeans, stuprör från Diesel
Skor med låg klack från Wedins.

Hade även en svart flis över eftersom det var lite kyligt.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0