Film.

I måndags kväll kollade jag och mammi på filmen Good Luck Chuck.

Det handlar om en kille som heter Chuck(Dane Cook) som en gång blev förtrollad, alla som han ligger med hittar den rätta efter honom. Till en början tycker han att de är helt sjukt men sen utnyttjar han chanserna och är nöjd, tills den klantiga Cam(Jessica Alba) dyker upp. Han blir förälskad från första ögonblicket och han måste hålla sig ifrån henne för att inte förlora henne föralltid.
Jag hade förväntat mig lite mer av filmen, den var helt enkelt en typisk amerikansk komedifilm, som ibland blir för mycket. Men den är ändå rolig och söt och skådespelarna tycker jag är ganska bra.
Betyg: @@


Kommentarer
Postat av: marina

den filmen har ja sett ;)

2008-05-15 @ 20:50:03
Postat av: Anonym

den filmen har ja sett ;)

2008-05-15 @ 20:50:34
Postat av: johanna

haha okej, då vet vi (: !

2008-05-15 @ 21:06:32
URL: http://johannada.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0