Film.

Förlåt Liz om jag härmar dig med att analysera filmer som jag sett, hoppas det är okej haha. (a)

Såg Min bäste väns bröllop nyss när jag ändå satt bänkad vid tvn.
 Själv tycker jag filmen var helt okej. Ibland var den ganska jobbig att kolla på, man fastnade inte direkt för filmen.
Den handlar om en tjej(Jules) som har en killkompis(Micheal) som är bästavänner och dom lovade en gång att om dom inte gifter sig innan dom är 28 så ska dom gifta sig med varandra. En dag ringer han och berättar att han ska gifta sig om typ 5 dagar, och då åker hon dit och träffar hans blivande fru och gör allt för att försöka hindra att dom gifter sig för hon inser att hon verkligen älskar honom och att han är mannens i hennes liv.
 Trots allt så var den ändå ganska rolig på vissa ställen, Bla är Julia Roberts & Cameron Diaz med i filmen.

Betyg: @@

DVD Film: Min bäste väns bröllop

Kommentarer
Postat av: lizz

hahaha, det är klart det är okej! xD det är bara bra, då kan jag ju få tips på vad jag ska se, och desutom går det väl sisådär med mina recensioner xD <3

2008-05-17 @ 16:35:51
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: johanna

Svar: haha okej, braa ! :)

aa. hihi men jag tycker dina är bra <3 :D

2008-05-19 @ 13:10:41

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0