Fotboll hela dagen.

Kom hem för ungefär en timma sen.
Som jag skrev tidigare så skulle ju tjejfotbollslaget i skolan spela fotboll idag. Så vi hann typ inte ha några lektioner förutom svenska en stund. Trodde ett tag där att läraren inte skulle släppa oss, men jag & Erica fick gå sen.
Vi fick nån lunch också fast jag åt upp den på en gång för att jag var så hungrig, inte så smart.
Anyway planen vi skulle spela på låg(?) ganska långt borta, i veddestavallen tror jag att de var, så vi fick åka buss sen pendeln och sen buss igen. Matcherna gick ganska bra fast vi förlorade båda, men tyckte vi spelade mycke bättre! Iallafall i andra matchen när vi hade fått igång det lite bättre, dessutom var det vissa som inte äns spela fotboll men dom var jätteduktiga endå (: Oooch Linda gjorde ett mål, som var fett snyggt!
Spelade hela båda matcherna förutom ett litet avbrott i typ några minuter så var helt slut efter, har skitont i mitt knä så det är faktiskt en vettig anledning att hoppa över fotbollsträningen idag. Även fast den är viktig för vi ska spela cup i helgen, men får gå på träningen imorgon.
Kanske lägger upp bilder sen på heta laget, fast det blev inte så jättemånga.

Tihi snart är det Top Model och efter det Sex and the city, som jag har börjat titta mer på nu. Det var för några somrar sen som jag såg på det nästan varje kväll, och nu kollar jag på det igen det är bäst. Åh nu får jag sommarkänslor, så myyysigt. Ska ta mera sommar/vårbilder men nästa månad ska jag köpa en digitalkamera som jag har sparat till. Funderade ett tag på att jag kanske skulle lägga ner dom på ett guldkort istället, men det är onödigt iförsig. För jag kommer nog inte vara där så mycket i sommar, visst några gånger men pallar liksom inte det. Förra sommaren skulle jag ha gjort de, det skulle jag ha tjänat på menmen.. Nu köper jag en digitalkamera, eller vad tycker ni ?

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

GULDKORT MUTHER FUCKER !

2008-05-07 @ 20:22:14
Postat av: stina

Heej =) Nu tävlar jag ut 10 nagelack på min blogg. 'Vore skojigt om Du ville vara med =D

Ha en fin dag i solen!

2008-05-08 @ 07:47:16
URL: http://stinaharring.blogg.se
Postat av: Isabella Nesi

nej gud köp en digitalkamera!

2008-05-08 @ 17:01:50
URL: http://nesis.blogg.se
Postat av: ---

a köp en digitalkamera istället,
köp nt guldkort man får nt göra om bilden :O min blev fett ful och jag fick nt göra om den -.-

2008-05-09 @ 09:27:36
URL: http://mollyfs.blogg.se
Postat av: johanna

haha.. men jag vet inte!
är verkligen sämst på att bestämma mig.

2008-05-11 @ 20:28:45
URL: http://johannada.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0