Fredag - med Nicolina.

Hej nu är Nicolina här hos mig.

Vi var förut i Kista Centrum för hon skulle köpa lite saker men sedan så klantig som hon är så glömde hon plånboken hemma, haha. But shit happends and life goes on, right ? Så vi köpte glass där för MINA pengar och sen köpte vi lite godis på värsta turkaffären men det var billigt.  Så nu är jag typ pank, jättekul verkligen!
Vi var inne på hemsidan www.veckorevyn.se där man kan kolla hur man ser ut i olika frisyrer.
Här kommer en otroligt snygg bild på oss där;

image54

Tror inte jag hinner skriva mer idag för vi är nog ute sen.
Ha en bra fredag , Kramar <3

Kommentarer
Postat av: nicolina

oh my gaaaaad, fyfan. ni får alla ursäkta mej, jag är så ful att det är nästan förbjudet att vitsas med andra

2008-05-03 @ 23:37:43
URL: http://niqolinas.blogg.se
Postat av: johanna

men dom där bilderna är fan olagligt fula, menmen var bara tvungen att lägga in.

2008-05-04 @ 16:55:00
Postat av: marina

hahahah fan va sexiga ni är XD

2008-05-05 @ 13:28:26

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0