Friday baby !

Oufh idag har det varit en härlig dag och nu är det helg! Det känns skönt!
Det var nära att jag missade bussen imorse igen men som tur var hann jag med den och vi hade SO första lektionen. Vi satt i datasalen och skulle göra ett korsord och sen byta med någon annan, sen hade vi NO - hatar,hatar,hatar. Och nästa fredag har vi prov jag vill inte ens tänka på hur det kommer gå, usch! Så jag satt mest och ritade, sen hade vi lunch och på idrotten körde vi baseball. Jag har fan aldrig kört de förut, men det var ganska kul & lite komplicerat, när det var slut hade jag, erica, atle, moa och anna w vattenkrig men vi hade nästan direkt efter engelska och jag såg helt svettig ut för att jag var helt blöt, haha. Men läraren kom som tur var 10 min försent, så fick ingen kvarsittning iallafall. Det var skönt oxo att jag & Erica inte behövde läsa upp arbetet om Ausralien idag, för hade inte tränat så mycke så de blir på måndag istället. När den lektionen var slut så väntade jag på Felicia för vi skulle ju ta vårat första dopp idag, och så blev det. Gick först hem till mig och hämtade bikinis och åt lite, sen åkte vi till brostugan och hoppade i det iskalla vattnet. Iiiiih - det var kallt alltså! Vi filmade det oxo, vi sprang och skulle hoppa i sen hoppade felicia i då står jag där och väntar och ser om hon kommer upp och överlever, sen hoppar jag i, tihi. Tog några finfina bilder oxo och sen köpte vi glass.
Imorgon ska jag upp vid 7 eftersom det är cup, så måste egentligen somna tidigt men tror att de blir svårt.
Hatar verkligen att gå upp tidigt, är absolut inte en morgonmänniska.

image84 image85 image86 image87 

HEJDO !

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0