Gårdagen & nuet

Hejhopp!
Hann inte skriva igår för de fanns inte tid till det.
Efter plugget åkte jag till Nockeby, där Nicolina & jag skulle bada på badberget.
Det var jättevarmt i vattnet! Eller jättevarmt kanske är att överdriva, men skönt var det iallafall. Tog självklart några fina foton också som jag kanske lägger in senare, tar alltid bilder nu när jag har hittat min kamera - är beroende av den, haha. Vi solade ett tag också, men jag tror inte de blev så mycke skilnad.
Sen begav vi hos hem till Nico, där vi hade det lite skojs och spelade in heta videor haha, det är våran grej. ^^
Var hemma igen runt elva och då bestämde Jag & Bella oss för att gå ut på en promenad eftersom det var så skönt ute, de var liksom fortfarande varmt. Ja, sen blev jag sjukt trött när vi var hemma och sooov. De var min fredag de.
Snart ska jag åka iväg och spela fotbollsmatch, men kommer inte ihåg vilka de var men nu vill jag vinna! Efter de vet jag inte vad som händer, kanske ska gå till Nälstabadet eftersom de har öppnat nu och senare ikväll kommer det gäster hit. Very funny!
Anyway, hoppas ni får en bra lördag de blir väl antagligen mer inlägg sen.
Puussar och kramar / Johanna.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0