Gårdagen.

Hej nu skrev jag inte igår, för jag var med Tove hela kvällen.
Vi var i vällingby c, Tove köpte dopningspresent och jag köpte en foundation till slut. Är väldigt nöjd med den faktiskt.
Vi köpte lite godis och hyrde filmen "Georgias rules", SKITBRA film! Tihi, kommer filmanalys på den senare.
Sen var vi hemma och chillade ett tag, tog lite bilder och sådant sen gick vi till vällingby c igen, gick till donken.
Sen åkte vi till brommaplan och träffade några killar där, men det fick bli en kortis för vi var tvugna att dra hem ganska snabbt så vi kutade från vällingby till hemmet, fyfan vad vi var trötta då haha! Och kollade på filmen, snackade lite och sen somnade vi. Mysig kväll! <3

Nuu måste jag dela ut reklam snart, usch jag orkar verkligen inte! Men vad gör man inte för pengar ?
Vi ska till grönan idag trotsallt, för jag & Isabella är fett sugna på att åka dit även om det småduggar lite, vem bryr sig!
Ska gå upp och göra en macka innan jag ger mig iväg.
Hoppas ni får en bra lördag även fast de är skitväder! 

                                                                        
här är foundation'en från Isadora, kostade 145 kr nyans 01.    
 
Vi i mitt rum och Tove på donken, sötnos.

LoveLoveLove♥ / Johanna

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0