I <3 DH.

Det blev en ganska kort stund i stan, men mysigt var det.
Alla affärer var stängda men cafeet var öppet så där satt vi i ungefär en timma.
Vi kanske kör en övernattning nästa helg. :)

image50

Efter det mötte jag Isabella i vällingby c och köpte lite godis, fast det tog ett tag att bestämma sig dära haha. Flummbarn som alltid på Coop.
Sen har jag slappat framför TVn, som jag skrev tidigare att jag skulle göra - Desperate Housewives.
Jag vet att jag inte är ensam om att älska det, de finns väl ingen som inte gör det ?
Har alla 3 säsongerna och ska köpa den 4:e direkt när den kommer ut. Hihi.

image51 image52 image53

Det fick bli ett kort inlägg nu, syster ska ha datorn. Godnatt bloggare&läsare. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde visa mer kläder asfin klädstil !

2008-05-01 @ 23:31:01
Postat av: johanna

okej!
tack så mycket!

2008-05-02 @ 01:11:31

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0