I <3 Greys!

Var på fotbollsträning. Ibland är det så skönt att träna, men ibland inte men idag var de det iallafall.
Och jag bestämde att kolla på Greys Anatomy, seriöst jag har inte sett de på typ evigheter för jag har kollat hela tidenTop Model. Men nu ska jag  bojkotta Pussy Cat, Girlylicious eller vad fan de heter haha och köra på G.A helt enkelt. Jag har första serien på box och när jag har pengar över vill jag gärna lägga ner pengar på den andra boxen, för att serien är sjukt bra! De är inte alla som tycker de och jag trodde inte heller att den var bra för jag brukar liksom inte kolla på Sjukhus program eller vad man ska säga, men en kväll såg jag ett avsnitt - ni vet dedär avsnittet med den jättestora olyckan med en färja typ ? Aja, sen var jag fast iaf. De ända som är synd är att inte Meridith och Dr Shepard är tillsammans, för dom är ju perfect match, de får jag lite små damp på! (a) Han är het också.

Imorgon ska jag till stan med Nicolina efter skolan, och jag slutar kl 2 för jag har ingen elevens val.
Vi ska kolla på lite Second hand och sen så ska jag leta efter ett par skor.
Men nu ska jag nog tagga till sängen för är ganska trött. PUSSHEJJ!♥

 


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0