Irrititerad!

Ja, irriterad är jag fortfarande efter igår. ETT FIASKO FÖR SVERIGE I ESC!
Haha, den där känslan om att de skulle gå bra för Sverige var tydligen heeeelt fel.
Men seriöst jag förstår verkligen inte ?!
Jag tycker personligen att Sveriges låt var mycke bättre än dom andra, okej kanske inte alla men väldigt många. Från första gången jag hörde den tyckte jag att den hade någonting liksom. Och jag kan verkligen inte fatta att ett sånt dåligt land som Bosni Hergozevina (eller hur de nu stavas), ni vet den där låten när dom tvättar, kom långt före sverige.
Vad är de för nåt egentligen? Den där låten var fan ett av de värsta jag hört, ursäkta men jag får lite damp här. Sen om nu inte Sverige kom bra, jag tycker inte heller att Ryssland skulle vinna -  men dom hade ju lagt ner sjukt mycke pengar för att vinna så dom lyckades kul för dom iallafall men jag tycker själv att Ukrainas låt var bäst, och den kom tvåa tror jag..  

Jaja nog om de, de bästa var iallafall att vi fick en tolva av Malta. Haha jag hade sagt: "Om nån ger Sverige en tolva så heter jag Kajsa" och så får dom en tolva, inte för att de hjälpte men.. och sen Björn Gustavsson var nog de bästa av allt, fett skön han är men nu kanske hela Europa tror att Sverige är helt efterblivna, haha. Men då får dom tro de, för jag älskar Sverige - och de kommer jag alltid även om ingen fattar att dom är bäst, tihi.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0