Lista

Lägger in en lista innan jag går. (:

Ett eller annat..
Latte / Cappucino: Om jag måste, Latte.
Landet / Stan: Svårt, jag är en stanmänniska men landet kan vara mysigt ibland
Jordgubbar / Hal
lon: Jordgubbar!!
Pizza / Kebab: Egentligen inget men kanske pizza då
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Usch jag hatar snö, så regn.
Snö/badsemester: badsemester
Mjölk / Vatten: Vatten

Har du någonsin?
Ätit sushi: Jao
Stått på scen: Adå
Varit ihop med någon som varit otrogen: nej, det tror jag inte haha.
Klättrat på berg: Aa säkert.

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jag tror de.. 
Vet den om det: Nej
Gillar någon annan dig just nu: Jag vet inte
Vad tittar du på hos en man: håret, ögonen, helheten.

Inom de 48 timmarna

Har du haft ett seriöst samtal: Neej. :/
Kramat någon: Ja de är klart.
Kommit sams med dina föräldrar: Nej, eller jag var aldrig osams med dom.
Bråkat med en kompis: Hah aa, men bara lite.

Gillar du att
Ge kramar: Självklart
Ge massage: Hm, jag tror inte jag är så bra på de men gav de nyss. :)
Gå promenader i regnet: Ibland är de mys

Övrigt
Svär du för mycket: Kanske, haha.
När duschade du senast: Igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta, adidasmjukisbyxor.
Vilken låt lyssnar du på just nu:  Simple Plan - When I'm gone
Vad var det sista du sa: Tack för maten!
Vad är bredvid dig just nu: Mobil och nagellack.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Ett fult träskrivbord med massa saker på.
Vad var det sista du åt: Lasagne, *mums*
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: De får framtiden utse.
Har du en lavalampa: Ja, eller jag gav nog bort den (?)
Hur är vädret just nu: Molnigt och svalt.
Vad gjorde du igår natt: Sov kanske ?
Vem pratade du sist med på telefon: Philip
Vad blir du glad av: Vännerna, kärlek - ja de mesta.
Stans godaste kaffe: Dricker inte kaffe, jag kör på té.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0