Lördag - trött & sjuk ?

Tjoho.

Skrev ju förut att jag inte skulle hinna skriva igår, och det hann jag inte. Men jag skriver nu istället.
Gårdagen blev både misslyckad och komisk, haha. Hela familjen var på middag så jag & Nicolina fick äta i vällingby, på donken som jag inte ätit på på evigheter. Men var ändå inte så sugen på det, anyway vi skulle träffa några där, kanske inte så smart gjort att vi dubbelbokat. Tänker inte nämna några namn men det var några små töntar som gick runt och gömde sig, ha! Sen träffa vi några andra killar.
När vi var hemma igen så slappa vi framför tvn heeeela natten lång. Vi hade tagit en uppblåsbar fet madrass i vardagsrummet, så där låg vi och spela playstation och kollade på nördiga filmer som Freaky Friday & Mitt liv som poppstjärna till klockan 6 på morgonen nästa dag. Appropå dom där filmerna så ser man verkligen skillnad på vem som har talang av Lindsay Lohan och Hilary Duff. Lindsay Lohan är ju dubbelt så mycke bättre, och hon kan spela olika karäkterar som inte Hilary kan direkt. Så gissa om jag är trött nu liksom, helt slutkörd dessutom tror jag att jag börjar bli sjuk, IGEN! Vad är det för fel för mig? Men att vi var pigga kan ju också bero på att vi drack Red Bull igår kväll.

Så idag när jag vakna var jag på lite smådåligt humör, för jag hade huvudvärk. Sen åkte N hem och sen släpade jag mig ut för att dela ut reklam med syster. Kan inte fatta att jag klarade de, men det kändes seriöst som om jag skulle svimma flera gånger. Eller det kanske är att ta i lite. Nu har jag tagit ett glas svalkande saft iallafall, härligt!
Och den här dagen kommer jag nog spendera hemma, orkar inte göra något. Om inte något speciellt dyker upp. Tror jag ska titta vidare på vänner-boxen nu, det blir man alltid glad av.

 +  = ♥

Hoppas ni får en roligare dag än mig. Varma kramar / J.D


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0