Fredan & lördagen.

Hola sköningar!

Vill ni veta hur de var hos Liz igår ? - De var skitkul, höhö. Jag och Marina åkte till islandstorget och mötte Isabella där sen var de massa folk hos Liz, iallafall de va kul. Sen hade jag, Maja, Isabella, Liz och Marina vattenkrig, fast de var väldigt kallt då så vi blev asblöta och sen satte vi på oss pyjamas fast klockan typ bara var 7, haha. Vi sjöng singstar hela kvällen och låg och snacka ett tag, på morgonen nästa dag skulle Liz ha fotbollsmatch så vi gick hem ganska tidigt, vid halv 10 typ. Alla var helt döda, sen gick jag hem till bella en stund och åt frukost för sen hade jag match i blackebergs IP, så det var väldigt nära. Vi förlorade matchen, 3-1 till dom. Men vi borde ha vunnit, ärligt vi borde verkligen det.

Nu har jag precis duschat och jag ska åka in till kista med mammi och nu ska jag verkligen hitta klänningen/toppen som jag ska ha på skolavslutningen, jag måste! Efter det ska jag bara vara hemma här med syster och mamma och faktiskt kolla på eurovision song contest, alltså jag är bara tvungen att kolla på de. Jag får dåligt samvete annars, har kollat varje år nästan de är som en tradition. När jag var mindre brukade jag & isabella spela in och kolla på sen hela tiden, haha. Dessutom har jag en känsla av att de kommer gå bra för Sverige och jag brukar ha rätt! :')
Juste! JAG HAR HITTAT MIN KAMERA! Har letat efter den i ett halvår sen Gran Canaria(eller kanske inte direkt letat överallt men..) och i torsdags hittade jag den helt dammig bakom tvn, sjukt glad jag är. Även fast den inte är den bästa kameran, men den är bättre än inget så länge. Nu måste jag kila, här nere kommer bilder på mig i lugg, man ser inte så mycket men har ingen bättre bild än:

 


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0