Måndag - tillbaka till skolan.

Idag var de då första dagen i skolan igen.
Kändes inte så jättekul, för jag hade fått för mig att det typ var sommarlov förra veckan.
Men vafan det kändes ju som det, det var så varmt och härligt. 
Det är iförsig kul att träffa dom bästa igen, men klassråd & NO:n med Fredrico är inte precis det roligaste. Fast jag fattade faktiskt ganska mycket på NO:n *stolt*. Och dessutom så började jag tänka på att det är viktigt att jag försöker vara aktiv och så i skolan nu eftersom det bara är kort kvar till sommarlovet och efter det så blir det 8:an och betyg. Så måste verkligen skärpa mig! Det var fan matkrig på lunchen idag, hahaha det var kul.
Men det hände inte så mycket.

Efter skolans slut drog jag hem och tittade lite på OC sen kom Isabella & Pia och hämtade upp mig, för vi skulle typ på bellas mormors födelsedagsfest eller något sånt. Men det var typ ingen där förutom vi haha, men jaja. Nu ska jag snart sätta mig framför tvn & Cashmere Maffia, men jag orkar inte äta någotmer idag alltså, är helt proppad på mat. Ska kanske slå en pling till Felicia också, måste ha mina kläder snart!

CiaoCiao. / Johanna

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0