Måndag

Hejhopp.
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har inte hunnit med i helgen och tyvärr måste jag snart gå och plugga nu till matteprovet imorgon men de ska bli bättre, jag lovar!
Dagen har varit helt okej, även fast jag ont i huvudet av all skola och plugg. Fick tillbaka NOprovet också idag, vill inte säga vad jag fick(för att de var dåligt) men det var iallafall lite, och då menar jag lite, över godtjänt och de var ju det som var mitt mål tihi.
Sen efter skolan kom Marina hem till mig, vi var skithungriga I LOVE FOOD haha. Vi skrev ganska mycke på våran låt faktiskt, nu är det inte så mycke kvar. Kanske inte den bästa låten, men den duger.
Nu måste jag upp och äta, så det blir inge mer inlägg mer ikväll för vill också gärna hinna titta på Desperate Housewives boxen. Men dagens outfit hinner jag med, skriver mer imorgon då. Pussar & Kramar / Johanna

   

Blekta jeans från Gul & Blå
Svart linne med tryck på från MANGO
Adidas tröja från Adidas (ändrade tröjan mot en annan sen)
Svarta tygskor från BjörnBorg

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0