Saturday'

Hellu allihopa!
Vi har gäster just nu, så jag går in och passar på att skriva några rader.
Vi vann matchen idag, med 4-0 mot Norrviken. Vi spelade faktiskt riktigt bra, och de var ju tur också för det var Helenas födelsedag haha (: Efter det gick jag & Bella till nälsta badet och tog oss ett dopp, även fast i var där typ vid halv 5 så var de väldigt mycke folk där. Men sen spärrade dom halva bassängen för att de hade kommit typ glassplittror i vattnet eller något sådant så sen gick ganska många hem, men vi stannade kvar men sen var de några små pojkar som började kaxa mot allt och alla, haha. Dom började spruta vatten och sen började dom slåss på oss ha, vilket liv asså!
Ja och iallafall nu är vi hemma och har gäster, och jag lägger in musik till min ipod. Men de är väldigt irriterande att ena luren på hörlurarna inte funkar, så nu måste jag slösa pengar på de också.. Just nu lyssnar jag på Amy Winehouse, hon är sjukt bra faktiskt! Fast hon är kanske inte den bästa förebilden direkt men hennes musik är bra.

Nu har jag också sett att min statistik på läsare har gått ner, de går typ upp och ner hela tiden.
Men även om de är få läsare så skulle de ändå vara kul om ni kommenterade, och säger vad ni tycker. Och gärna ge tips på vad jag ska skriva om, då skulle de bli mycket roligare för mig också att blogga. Jaja jag forsätter ändå, annars för min skull.
Vad händer/har hänt ikväll då ?
Peace and love / J ♥

Kommentarer
Postat av: liz

ingenting, det är dött som fan! "/

2008-05-31 @ 23:18:02
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0