Månadens vill ha!

Här är mitt månadens vill ha. Ska lägga ut de varje månad, alltså dom sakerna jag helst vill ha den här månaden och som är viktigast:

1. Skor från vagabond, kan inte bestämma mig om jag ska ha guld eller rosa. Lutar åt rosa.. Kostar runt 300 kr
2. Svart väska, har redan hittat den jag vill ha. Detär inte exakt den på bilden, men liknande kommer från Lollipop eller vad affären heter, iallafall to die for! Kostar 499kr.
3. Skolavslutningsklänning. Har inte riktigt bestämt mig än för vilken de ska bli. Har kollat runt lite, men vill helst att den ska vara armlös/tuptop och blommig. Vill gärna ha klänningen klar den här månaden.
4. Brun utan sol. Ja, jag ska förbereda mig inför beach 08 haha. Vill ju inte vara den blekaste, så lite fusk gör susen!
5. Örhängen, helst små pärlörhängen eller glittrande pluppar. Vill inte lägga ut för mycke pengar på de, men alla mina försvinner så de behövs.
1.  2. (liknande väska) 
 3.   4. 5.

Det var allt jag kom på just nu, något som jag suktar efter denna månad men som tyvärr nog inte blir min är denhär adidas tröjan, wct. Den är skitsnygg, om man vänder den ut och inn så blir den mycke snyggare också. Kanske förhoppningsvis nästa månad..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ut och in? :S:S

2008-05-21 @ 15:01:10
Postat av: johanna

ja, man kan vända på den så blir den annorlunda ;)

2008-05-21 @ 16:36:11
URL: http://johannada.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0