Skola, shopping & fotboll.

Ja rubriken säger ju allt, det består den här dagen av.
Det var en kort skoldag idag, började halv tio och slutade halv tre - fast den kändes faktiskt ganska lång.
Efter skolan åkte jag & Erica in till vällingby "city" (töntigt namn). Vi letade efter skolavslutningskläder, men vi hittade typ ingenting. De fanns ingenting som jag verkligen blev sugen på att köpa, men jag köpte örhängen. Och sen på Åhlens hittade jag en söt svart tuptop som jag köpte, jag vet inte om jag ska ha den till skolavslutningen eller inte. Den är ju svart, är inte de lite tråkigt? Hm.. annars får jag lämna tillbaka den.
Snart ska jag dra iväg på två timmars fotbollsträning och sen blir det Sex and the city, *JIIPPPEEY*! Nästan de programmet jag gillar mest just nu, får fem stjärnor av mig.

tjingeling


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0