Solig onsdag

Heejsvejs.
Ska snart gå ut & joina bella ute i solen, vill verkligen få en snygg bränna och de är typ 20 grader ut, elr mer (?!).
Sen har jag fotbollsträning ikväll & jag måste hinna se på Grey's Anatomy elr Pussy Cat Dolls 2, vilket ska jag välja haha ?
De är så himla skönt nu innan sommarlovet när man inte har mycke plugg, annars brukar man alltid ha något plugg man måste göra efter skolan. Iförsig har vi ju franskaprov nästa vecka så de måste jag träna till, men annars .. NADA! Och nästa vecka ska vi till skansen på måndag (skitkul, men man slipper iallafall lektionerna) och funderar ifall jag ska till grönan efteråt kanske, på tisdagen ska vi typ inte göra något vi ska snacka om gårdagen bara, sen på onsdagen ska 7B till tekniska museét, på fredagen är vi lediga för de är nationaldag och måndagen efter de ska sjuorna till gröna lund - alltså dom som har mest stjärnor. Wihu, och vi slutar den 12:e juni så de är alltså inte mycke kvar!
Slänger in bilder på dagens outfit, obs: alla kläderna nästan är Isabellas för vi har bytt garderob den här veckan nu.

  

Vit kjol från Åhlens ( Den är faktiskt min)
Grått linne från H&M tror jag
Mörk brun munkjacka från Vero Moda
Rött flätat smalt skärp från loppis, hihi.
Röda skor från Wedins.

/ J

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0