Söndagen

Ja, det var ett tag sen nu jag kom hem från cupen.
Men har duschat, städat lite, fixat naglarna & ätit.
Vill ni veta hur det gick ? - Hah, egentligen vill ni nog inte de för de gick ganska dåligt.
Fick ju somsagt gå upp klockan 6 imorse men var ganska pigg ändå, så satt i bilen till cupen med Camilia, Hanna, Linda, Frida & Olivia som igår. Vi hade match klockan 10, den matchen gick inge bra - vi förlorade den med.. ? Kommer inte ihåg med hur många mål, menmen.. Sen fick vi vänta i flera timmar tills nästa match, stekte lite i solen och köpte glass. Nästa match hade vi kl 3 men usch de laget var fan dumma i huvudet, dom fick straff först för att de var en tjej som snubbla på bollen - idiotiska dommare! Så då satte dom den, och det var de som blev slutresultatet 1-0, det var synd för vi var mycket bättre, och (jag var inte inne på planen då) men dom kallade några i vårt lag för hora & bitch ?! Och sen när vi säger till dommaren säger han att han inte hörde något, asså komigen, och deras tränare säger att deras lag aldrig skulle säga något sånt. Nänä, precis!
Jaja, sen drog vi tillbaka hemåt och stannade vid donken på hemvägen och köpte glass, taha.
 Hoppade över reklamutdelningen idag eftersom det blev så sent så isabella delar ut med Marina istället och får dom pengarna så kör jag nästa gång med någon.
Ska se en film snart som min storasyrra fick när hon fyllde år, "Good Luck Chuck" heter den, tror den är bra.
Skönt att jag får sova lite mer inatt-imorgon för jag har sovmorgon till 10 över 10. Nu är helgen slut, det gick i raketfart fan! Tyvärr kom vi inte hem med guld, men är glad ändå. De är bara att fokusera framåt.

Kärlek / Johanna

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0