Stilikon.

Hiss till Nicole Richie för att..


1.Hon har jättebra klädstil. Precis det jag gillar, och man får bra inspiration helt enkelt.
Tre favoriter:
image59 image60 image61

2. Hon har dessutom också skrivit en bra bok som jag har som heter The truth about diamonds, läste ut hela boken på bara några dagar när jag var i GranCanaria. Ett bra tips om ni gillar att läsa om Hollywoodlivet - man får liksom en inblick i det hela, det är en berättelse om ett liv utan gränser, och om betydelsen av att nå framgång och kärlek för sin egen skull. Hon är en bra författare!

image62

3. Hon och Joel Madden är ju sötaste paret! Trodde inte att dom av alla skulle bli tillsammans, och dom har fått ett barn. Han och barnet kan kanske få henne att skärpa sig lite.
image63

Dock finns det anledningar att inte gilla henne, t ex hennes beteende och att vara så smal är varken sundt eller snyggt. Men kanske blir det ändringar på det nu, så förhoppningsvis kan hon bli mer än en stilikon,
även vara en bra förebild!


Kommentarer
Postat av: Isabella Nesi

Fick dom inte barnet i februari typ?

2008-05-05 @ 21:13:20
URL: http://nesis.blogg.se
Postat av: johanna

jo jag läste de.

2008-05-06 @ 16:56:09
URL: http://johannada.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0