Stress, stress, stress.

Hellu.
Som ni kanske läste på rubriken så är jag ganska stressad just nu.
Det är så mycke på en gång bara; plugg, fotboll -  allting. Så förlåt om det kanske inte blir så mycker uppdatering, vill att det ska bli en bättre och roligare blogg men får försöka fixa det senare.
Den här dagen kändes ganska kort, jag fick hoppa över elevens val idag för att jag hade fotbollsträning som började klockan halv 5. Och vårt elevens val slutar typ 5 så då är man hemma 6, undra om man får gå så länge egentligen ?! Men det var en ganska viktig träning inför cupen i helgen.
Imorgon så ska kanske jag och FHolmgren ta första doppet i år, jag vet lite sent kanske men ändå, förra året blev första doppet 16:e april. Så det blir väl mys.
Btw har jag bilder nu från i onsdags när vi spelade fotboll med rws-laget, tyvärr så blev de dock inte några bilder från själva matcherna, hann inte de. Här kommer dom nedanför iallafall:

   
   

Miljontals kramar / J

Kommentarer
Postat av: Anonym

spelar du inte i bp??

2008-05-09 @ 21:09:03
Postat av: johanna

jo men det var laget som vi hade i skolan,
annars spelar jag i bp ofc.

2008-05-09 @ 21:30:54
URL: http://johannada.blogg.se
Postat av: Matilda

Där var jag också när vi hade skol-DM (A):D

2008-05-12 @ 15:29:11
URL: http://tihlda.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0