Tisdag kväll.

Åh, nu får jag verkligen damp på den här datorn.
Jag hade skrivit ett inlägg och sen loggades jag ut, det kanske beror på bloggen.
Kunde inte ladda upp bilder heller.
Menmen för göra en kort sammanfattning av dagen som varit.

Vaknade, var i skolan, på musiken skriver jag & Marina en låt fast vi har inte kommit nån vart, efter skolan åkte jag hem och pluggade en stund, sen tvingade mamma med mig till hennes pojkväns släkt eller något sådan haha men aa, direkt när jag var hemma igen satte jag mig framför tvn, blev jätteorolig i början på DesperateHousewivesavsnittet för att dom sa att någon skulle dö, satt där och var rädd haha *tönt*, började nästan gråta. Men shit det var ju så sorgligt, kan inte hjälpa det. Sen började jag tänka på ifall om dedär skulle hända mig. Vad fan skulle jag göra då? Jag menar att förlora hela sin familj, man skulle ju inte ha något att leva kvar för, nästan. Usch,usch,usch. Ni som såg förstår nog. Även fast det inte var på riktigt men ändå liksom..
Sen måste jag plugga nu igen, men jag hinner nog inte det. Så får väl antagligen göra det mer imorgon och gå upp lite tidigare, och också skriva mera på bloggen då. Här kommer några bilder:
image68
dagens out fit för dagen:
Jeans från H&M, blommigt linne från Ginatricot och halsband från glitter tror jag.


  
haha, sötaste katt & jag tihi. I <3 MOA

SOV GOTT , KRAMAR ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi heter din katt moa?=) detgör min katt också!!

2008-05-08 @ 21:29:54
Postat av: johanna

haha, aa (:
trevligt, trevligt.

2008-05-08 @ 21:35:44
URL: http://johannada.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0