Tisdag med lite bilder.

Hallojsan. (Haha, kommer aldrig på något bra att börja inlägget med)
Jag är medveten om att min bloggdesign ser lite knas ut just nu, men jag ska fixa de.. när jag har tid, och iförsig har jag ju lite tid över nu så kan försöka fixa.
Anyway, jag har precis suttit ute i härliga solen med den nya Frida tidningen, ett glas juice och NRJ på högsta volym. Men efter ett tag får man ofta väldigt ont i huvudet, så jag pallade inte mer och gick in och tänkte blogga lite istället.
Skoldagen har varit rätt skön, på matten jobbade jag inte så mycke jag & erica tog lite foton istället som kommer sen, och ja.. sen på musiken redovisade jag & Marina vår grymma låt som heter "Miss you" för våran lärare Simon. De var lite nervöst man skulle sjunga i en mick men han sa att han var väldigt imponerad av oss och att vi var bra, så vi fick G+.
Iallafall, på sista lektionen på SK:n hade vi brännboll och vi vann, sen när vi slutade tog jag & M en glass på donken. Denhär nya Mcflurry 'ahlgrens bilar', vi ville testa den. Men asså först var den skitgod, men sen blev de alldeles för mycke "slem" som vi kallade de och de blev liksom äckligt. Haha, intressant va ?
Ikväll händer de inte så mycke förutom att vårt lag BP ska fotograferas vid 8 och sen ska jag watcha desperate housewives! Lite bilder kommer här nere från dagen.
SEEES, pussar / J .

    

första bilden: dagens outfit. Avklippta jeansshorts från Lee, grå långärmad ribbad tröja från Cubus, halsbands som är Nicos (a)
andra bilden: Elin, tredje bilden: Mattias hand och Marina, fjärde bilden: Marina & Anna W, femte bilden: Erica & Johanna


Kommentarer
Postat av: hej

2008-05-27 @ 18:01:41

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0