Torsdag morgon (?)

Nu är klockan snart halv ett och jag gick upp för en timme sen.
Gårdagen var väl helt okej, det var mysigt och så men inte så mycket att berätta om.
Blev eran kväll lyckad ? Blev den bra fast det började spöregna typ vid nio, haha. 
Fan att jag missade Rent Hus igår asså, missar alltid de - det är så sjukt kul!

Dagens planer är att kanske åka in till stan med söta Tove om hon smsar vill säga.
Vi ska fika på wayne's coffee och dricka smoothie *wiho*, hihi.
Men annars ska jag nog bara vara här hemma och chilla, kolla på DesperateHousewives boxen 3 eftersom Isabella ligger lite före mig nu. Fast det är ju iförsig hennes men ändå (a). 

Skriver mer ikväll. / Eran Johanna ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah, aa fast det spöregnade inte, det var mest bara lite regn som föll ner, men gud, du skulle sett mina skor! och mina strumpor, den plaskade när jag gick! x)

2008-05-01 @ 18:54:22
URL: http://niqolinas.blogg.se
Postat av: johanna

joho, det gjorde det visst - iallafall i stan!
haha okej.

2008-05-01 @ 22:07:18

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0