Tralalala..

Hej alla sötnosar!

Kom hem från stan för ett (ganska långt) tag sen med Maja, Marina & Isabella. Köpte present till Liz som fyller år på fredag GRATTIS I FÖRSKOTT :) <3
Sen letade jag efter en klänning till skolavslutningen och skor och väska. Och när jag äntligen hade hittat väskan jag ville ha så räckte inte mina pengar, det var typ 20 kr som saknades eller något. Jag blev jätteirriterad! Det är verkligen de värsta som finns när man är glad och ska köpa de man vill ha och så funkar inte kortet, dessutom ganska pinsamt också. Men, men nu vet jag exakt vad jag vill ha så får åka in till stan senare i veckan för jag får mer penger på fredag. Men jag köpte nylonstrumpor haha, de är ju alltid bra att ha!

Favoritprogrammen (Gossip Girl & Desperatehousewives) har jag nyss joinat. Fast ärligt talat tycker jag att Ugly betty är bättre än Gossip Girl, alltså jag gillar ju GG men Ugly Betty slår de. Det är bara mina åsikter men därimot så älskar jag kläderna ifrån GG, speciellt Blairs kläder är helt underbara, tänk om man hade hennes garderob, seriöst! Jag hatar verkligen min garderob, skulle inte ha nåt imot att byta ut den mot en annan. Men ska kanske byta ut några kläder med någon kompis, en ganska smart idé faktiskt eftersom man alltid tröttnar på sina egna kläder. Bara byta ut ett tag liksom.

  
cute,cute,cute!

Ha det bäst , Kärlek / J.

Kommentarer
Postat av: liz

ååh :D haha, jag vill ha min present nu (a)

2008-05-20 @ 20:46:35
URL: http://lliz.blogg.se/
Postat av: nicolina

asså faan, jag glömde att kolla på både gossip girl och desperet housewives!

2008-05-21 @ 16:41:55
URL: http://niqolinas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0