Saknad

Den här texten går ut till en underbar tjej som jag saknar väldigt mycke just nu. Vi lärde känna varandra i sexan, nej vi kanske inte känner varandra allra bäst och mest men vi har många fina minnen tillsammans. Som första gången jag sov hos dig, och vi hoppade studsmatta hur länge som helst och sen snacka vi hela natten om allt möjligt, de kändes så rätt på nåt sätt, andra gånger jag har sovit hos dig när vi hade en godispåse och fick en konstig idé att spela volleyboll med den haha! Och på vintern när vi åkte på en stjärtlapp med en plastpåse i snöbacken. Men dom bästa minnerna var nog ifrån i somras, den dagen vi åkte in till stan t ex älskling den dagen var bäst! Vi var fett rädda för att de var Iraks nationaldag eller något sånt haha, och sen när vi smög oss in på punktshop och satte på oss luvorna ha, vadå afraid of punkers? Eller den dagen vi tog en promenad till brommaplan fast de blev inte den bästa promenaden och sen när vi var i parken, fyfan vad vi skrattade då, vi såg ut som värsta töntarna men so what haha? Och barts balle är våran favorit helt klart, asså gumman vi har haft det jobbigt, vi har bråkat och hatat varandra. Men dedär gb:et du skickade en kväll fick mig verkligen att tänka, ja vi passar bra ihop. Även om vi kanske är olika så är vi ändå ganska lika, det vet jag - det vet du. Du får mig att le, du är så himla underbar finns ingen finare. Du är värd så mycket, mer än alla andra pengar i världen och jag önskade att de var vi mycket oftare. Tänker aldrig släppa taget för även om vi bråkar så hittar vi ändå tillbaka till varandra igen. Lova mig att de alltid ska vara sötnöt hjärta nötsöt, i alla lägen. För som jag har sagt.. jag finns alltid här för dig även om dom mörkaste dagarna, då ska jag finnas där även om jag är flera tusen mil ifrån dig. Det är ingenting jag hittar på för varför skulle jag göra det? Allt jag säger till dig är sant. Du har märkt när något är fel, du har visat att du finns där, du betyder enormt mycke för mig, finns inga tvivel på det! Jag vill uppleva så många mer minnen med dig, för dom är minnesvärda. Jennifer Lönnbom Colven, inga ord kan säga hur mycket jag älskar dig och vad som än händer så kommer jag aldrig sluta, för det går inte, det är omöjligt att sluta älska dig. Saknaden är stor!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0