Torsdagen

Hejsan alla bloggare&läsare.

Den här skoldagen var inte så jobbig. Jag hade bara 4 lektioner
Vi hade franska, sen hade vi matte och då gick jag och några andra ut och jobbade i den sköna solen och lyssnade på musik.
Jag fick en stjärna också av Nils, vår snälla mattelärare tihi ( 8
På idrotten hade vi brännboll, fast de var helt knaaas. Inte så mycke att skriva om skoldagen. Gick lite tidigare från SO:n för att jag var tvungen att skynda mig till bussen som gick klockan 2, men sen när jag skyndat mig och är på väg till busshållsplatsen ringer Nicolina och säger att hon slutade senare och missade bussen. Väldigt onödigt, men jag köpte en dricka så länge och sen mötte jag henne i brommaplan.
De blev en solig och skön eftermiddag i stan, och jag fick faktiskt med mig hem mina Vagabondskor som jag har gått och trånat efter i flera månader (eller kanske lite mindre) men de blev i ljusgul färg. Medans jag la ner ungefär 400 spänn på dom där skorna, så fyndade Nico en väska & en typ wct tröja för bara 200 kr sammanlagt. Och då blir jag lite fundersam om de verkligen var värdt att lägga ner dom pengarna på ett par skor när jag kunde köpt flera andra saker istället.. men ja det var de!
Dem där skorna var ju speciella (aa).. typ haha.
Sen efter att pendlat fram och tillbaka med skoskav x100 mellan Hötorget och fridhemsplan köpte vi en iceslush och åt på Mcdonalds. Inte bra Johanna, ska ju inte äta där - men nångång ibland gör väl inget (?)

Nu måste jag ta reda på NO läxan och sen vet jag inte vad jag ska göra
, hittar väl alltid på nåt.
Skriver mer senare, pusshej / J

Här kommer lite - många! bilder från stan & mina älskade skor:
    
    
  

Kommentarer
Postat av: nicolina

daaamp vad mongo jag ser ut. haha, och förlåt älsking, det var inte meningen att missa bussen .. (:

2008-05-29 @ 22:11:23
URL: http://niqolinas.blogg.se/
Postat av: jjohanna

skitsöt ju , haha men de va ju inte ditt fel gummsi (: <3

2008-05-29 @ 22:38:04
URL: http://johannada.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0