Hej,hopp gummisnopp!

Hejsan.
Nu har jag precis pluggat lite med Marina då somsagt även fast de inte gick så jättemycket framåt, haha. Ska plugga mer på torsdag, för jag vill verkligen för en gångs skull få bra på ett NO prov!
Imorse tänkte jag lägga in bilder på dagens outfit men bloggen hållde på att flyttas eller vad de var så det gick inte att lägga in, men dom bilderna kommer här längre ner.
Ja på musiken idag kom jag & M (marina då) på lite på våran låt som vi håller på skriver, vi kom på två meningar typ men sen insåg vi att de inte lät så bra. De vi har kommit på, skratta inte tihi! : I see love in your eyes, I feel hope deep inside. Sen har vi kommit på lite annat också men det passar liksom inte ihop och allt blir fel. Men vi får försöka mer nästa vecka eller något sånt, hade dessutom ingen gitarr så då kändes de lite svårare.
Den här dagen har inte vart så jättebra för mig, har haft huvudvärk i princip nästan hela dagen och ont typ i ryggen eller nåt. Så har inte kunnat koncentrera mig så bra, tyvärr.
Ja vad händer ikväll då ? - Måste plugga svenska glosor, se på Ugly Betty & Desperate Housewives(även fast Felicia berättat nästan allt från de avsnittet), det kanske är bra om jag städar mitt rum också, men som om de skulle hända.

Slutligen, här är då dagens outfit:
   

Stretchjeans från Cheap Monday
Vitt ribbat linne från H&M
Grön bolero från GinaTricot
Jacka från H&M
Svarta skor med låg klack från Wedins´

Halsband och örhängen från H&M

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0