Veckans bästa

I slutet av varje vecka ska jag skriva om de bästa i veckan o.s.v
Här kommer veckans..:

Bästa tvprogram: Har inte kollat på så mycke i veckan, men måste nog säga Desperate Housewives.
Bästa film: Haha, jag har inte sett någon film förutom Holes på engelskan, så de får bli den.
Låt som jag har tjatat ut: I'm Yours med Jason Mraz
Bästa kap jag köpt: Klänningen till skolavslutningen gillar jag väldigt mycke!
Bästa kväll: I fredags med Liz, Marina, Maja & Isabella
Roligaste lektion: Kanske i tisdags på musiken när vi skrev vår superbraiga låt.

Åh, jag kommer faktiskt inte på något mer. Men om ni har något tips på nåt mer jag kan skriva, så skriv!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0