Ensam kvar.

Nu är det en ny dag. Men jag har inte lagt mig än, som jag vill göra men inte kan. Kan sammanfatta dagen såhär:

Isabella&Johanna påväg till V-by C. Höga klackar. Spöregn. Hinner med t-banan precis. Marina hoppar på i blackeberg. Missar Felicia i brommaplan. Träffas i aba istället. Vidare in till stan. Buttericks. Alldeles för lång kö. Drar till Piccino. Äter oss mätta. Konstig stämning. Till Buttricks igen. Fortfarande lång kö men det går snabbt. Köper det vi vill ha. Blod! BR. Cheerleader ska jag va! Köper pom-poms. Dax att dra hem från stan. Bella hoppar av i blackeberg. Resten drar till ÖB. Köper energidryck till morgondagen. Säger hejdå till Marina. Felicia och Johanna kvar. Fötterna gör ont. Äter mat. Klär ut oss. Bus eller godis! Inget godis. Går vidare. Fortfarande inget godis. Godis! Och Rosor! Hemma igen med skålen full med godis(och två ruttna äpplen?!) Idol. Lars ägde allt! Energidryck(smakar blä!)+godis. Fredag hela veckan. Felicia somnar. Bara Johanna kvar. Sätter mig vid datorn. Here I am.
Okej, jag är sämst på att göra sammanfattningar. Dom blir oftast krångliga, och.. långa?
Sleep tight, hugs!

Kommentarer
Postat av: MARINA

VADÅ KONSTIG STÄMNINNG????????

2011-11-16 @ 18:10:27

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0