I'm still here, just a differente person than before.

Tjosantrosan!
Känner mig på ett otroligt blogghumör. Grejen var ju att jag skulle byta blogg, börja skriva tillsammans med Erica. Men det har gått lite segt, vill verkligen börja skriva där. Men då måste ju hon vara med också. Så den kommer snart, I promises! Tillsdess så skriver jag på den här bloggen lite då&då, som nu tillexempel.

Vart med söta lilla Nicolina hela dagen igår, vi tog en sväng till stan. Vi fick båda hem två otroligt snygga skor var från H&M, för 398kr. Fast dock olika skor. Sen köpte jag en ball t-shirt från Cubus också, great! Sen blev det fotografering i massor, som resulterade i många bilder. Fast tyvärr inte många snygga. Hon sov över här också. Men det blev inte mycket sömn eftersom madrassen hade fått ett litet hål och det slutade med att vi låg på golvet, inte kul. Ikväll blir det kalas för min plastbrorsa som fyllde år igår, innan det måste jag städa.


Mer bilder kommer, puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0