Lördagskväll

Höslov! Härligt, underbart, asum!
Fredagskvällen igår spenderade jag hemma hos Bella med Marina också, sen träffade vi Amaru en stund, och senare myste vi framför filmen "Hitch" som jag måste ha sett ett hundratalsgånger, men den är alltid lika bra.
Sen idag åkte jag och träffade Lilla Nicolina, vi gick runt i vällingby ett tag, vi hann även kolla in Darin när han sjöng i K:fem. Jag har ingenting imot han, han sjunger ju superbra och kör sin grej. Dessutom är han ju ganska söt också.
Men sen drog vi hem till mig för att dela ut reklam, och nu sitter jag hemma hos mamma all by my self. Vi ska ha inflyttningsfest ikväll = en massa vuxet roligt folk, *inte*. Men om det inte blir kul, (som jag inte tror de kommer bli) så får jag sitta här med min kära datorn hela kvällen. Hm, roligt? Ha en bra lördagskväll iallafall, och njut av höstlovet!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0