Då låter jag det vara helt



Haallå. Sitter och pluggar en massa just nu, mest på SO och musik men tänkte ta en paus nu och skriva av mig lite. Gud vad jag hatar när man har bestämt något och sen är det någon, några som bangar ut. Jag, Bella, Felicia och Marina hade tänkt göra vår grej i år igen, för vi har gjort de på dom förra halloween. Förut gick vi bus eller godis, kollade på skräckfilm, åt en massa godis och hade det kul. Men nu blir det typ ingenting med det, varför vet jag inte heller. Trodde vi hade bestämt det förut, och visst några ville det men sen bestämdes det något annat och bara för det blir det ingenting. Inte ens att bara träffas vi fyra och typ käka nånstans, för de skulle kanske vara någon annan halloweenfest dagen efter så då blir det ju kanske inte så kul med två liknande på samma gång nästan. Men ja, nu visar det sig att ingen bryr sig så mycket så då orkar inte jag heller göra det. Jag kan ju inte styra andra och bestämma vad dom ska göra, så då struntar vi väl i det helt. Vad barnslig jag är, haha. Men jag tycker fan så, får väl hitta på något annat. Något förslag?

Men ska plugga vidare nu, kram på er!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0