Snart byter jag blogg

Morsning korsning! Haha, vad fult.
Har precis pluggat en del NO till provet på måndag. Det kommer ju inte gå bra känner jag på mig, jag blir glad bara jag får ett G. Så jag får satsa på det. Men jag har tagit en paus nu, mitt huvud måste få vila lite. Så jag tänkte nu göra gulaschsoppa eftersom pappa inte kommer hem förren senare. Jag är inte världens bästa på att laga mat, men soppa borde inte vara så svårt.. eller? Och om de där jag sa tidigare (läs förra inlägget) så har jag och Erica kommit på ett namn nu till bloggen. De flesta bra namnet är ju redan upptagna, men vi har bestämt oss för www.onefortwo.blogg.se. Ännu är det inga inlägg eller någon design, men det får vi fixa senare. Snart kommer jag börja skriva där alltså, håll utkik efter de!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0