The winner takes it all, the looser standing small.


Alltid lika härligt att vinna!

Hej sweeties.
Äter brocolli&skinkpaj och kollar runt lite på internet just nu. Vill ni veta vad jag har gjort de senaste dagarna ? - I söndags jobbade jag först på ica med några från fotbollslaget, fast smarta lilla jag kom dit typ 40 minuter tidigare för jag hade glömt att det hade blivit vintertid. Och min mamma är inte heller världens smartaste så hon hade inte sagt någonting. Anyway.. sen direkt efter det åkte vi iväg på cup i Hagsätra, som vi vann! *Paus för applåder*. Sen kom jag hem runt åtta, helt, helt slutkörd. Sen igår, måndag, mötte jag Josefin i Råcksta så gick vi hem till mig och var här ett tag. Sen drog vi till stan och var ute i brommaplan hela kvällen typ och träffade lite people. Sen somnade vi nästan direkt när vi kom hem. Nu har hon dragit hem, och jag funderar på vad jag ska göra idag. Jag vill åka in till stan, men då måste jag hitta något bra sällskap också.. vilket jag inte lyckas få tag på.
Vi får se vad som händer med de mysteriet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0