Wannabe starting something

Jag är hemskt dålig på att uppdatera bloggen just nu, inte likt mig. Men jag känner mig inte så sugen på att blogga, så de är därför jag inte har skrivit. De är ju inte kul att läsa sånna inlägg som jag bara skriver för att jag känner att jag måste. Jag satsar hellre då inte alls än bara lite. Men jag & Erica funderar på att skaffa en blogg tillsammans, då blir det nog roligare att skriva när de är nytt och fräscht. Vi har bara ett litet problem - Vi vet inte vad vi ska heta! Bloggnamnet är ju ändå ganska viktigt, om inte de viktigaste, visst? Ni kanske har något förslag? Jag vill börja redan nu, men somsagt - vi har inget bra namn.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0