Yay, halloween!


Godförmiddag(?) Idag är planerna att åka in till stan med favoriterna Felicia, Bella & Marina. Tänkte leta efter något bra att ha på sig på halloween på lördag, har noll idéer just nu. Men förhoppningsvis får jag lite inspiration när vi kollar på Buttericks idag. Jag vet, halloween är ju typ idag egentligen, eller? Men det blir imorgon för oss iallafall. Men jag kanske hittar på något ikväll ändå, kolla på skräckis kan man ju göra idag också. Myyyys. Jag älskar halloween! Älskar att kolla på en riktig skräckis och proppa i sig godis. Okej.. även fast när jag väl sitter där vill jag helst bara gömma mig i händerna. Men vem gör inte det egentligen?
Hoppas ni får en bra dag, kram på er.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0